ShiningBlack
You can write welcome note or evething you want| Dashboard | +Follow
About Him
Saturday 19 May 2012 | 07:00 | 0 Blackjack
Haii Assalamualaikum kawannn-2 :)
Hurm , now dah 1week we're couples ...
Hurm alhamdulillah i'm happy too with him ...
Walaupun die banyak menyakit kan hati aku tapi aku tetap sayang kan die ....

have a some to read to dear hubby <3

Kau tahu aku terlalu sayangkan mu ,
Kau tahu aku selalu perlukan mu ,
Kau tahu ku tak akan pernah tinggalkan mu ,
karna itu kau sering cari salah ku .

Tolong sayang ku pinta jangan begitu ,
Ku sanggup everyday bergaduh dengan mu ,
Tolong baby ku pinta kau fahami ku ,
Ku tiada yang lain selain diri mu ....

Sweettt kee ?
Bg aku sweetttt , Heeee :D
Kau adaaaa kee ? Takde kannn

Older Post
Hello :)



Hiii , my name is siti nur hidayah rosli . I think you all just call me daya . my age 16 years . school at SMKPM . stay at Ampang,pandan mewah . Want know more about me and my lovelyss secretss , hmmm , just +Follow me okeyy =)dear<3


Tagboard


YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE :)

Navigation

Tutorials Links Entries

Clap for them


Basecode : SuhailaRoslan
Editor : WannyExham
Pictures : HafizahPija | Weheartit | Favim